Çok temiz, minimal ve çok rahat, haftasonu şehirden, gürültüden, kalabalıktan kaçmak için mükemmel bir yer. İçim rahat herkese tavsiye ederim.
O kadar iyi vakit geçirdik ki bazen fotoğraf çekmeyi unuttum, aşağıdakiler de otelin biraz yukarısına gidince göreceğiniz manzara, tabaktakiler de kahvaltıdaki reçeller. Hepsi el yapımı, yeşil ve kırmızı domates reçellerini ilk defa tattım, yakın zamanda gelincik reçelini yapacaklarmış. Fırsat bulursam gidip onu da yemek istiyorum :))