Voor een kamer die je hebt gereserveerd en al hebt betaald duurde het inchecken wonderlijk lang.
Niet echt een ‘warm’ welkom. De kamer is warm, te warm en ook met de AC op minus, het raam open, had ik een onplezierige nacht.
Het bed is prima, het ontbijt gemiddeld. Nog eens daar? Denk het niet.