Romslig hus, perfekt for vår venninnegjeng, Vi hadde det moro! Det var rent, velutstyrt og føltes innbydende, Den store hagen var populær for kveldsaktiviteter, Bare en kort avstand fra sjøen, noe som gjorde det enkelt for oss å dra til stranden når vi ville, Den eneste tingen vi ønsket var bedre parkering, men vi fant ut av det, Alt i alt var det et flott opphold!